Serdecznie zapraszamy na Ostatni w tym roku Wielki Piknik Łuczniczy, który odbędzie się w dniach 01-02.10.2022.
PROGRAM DZIEN PIERWSZY 01.10
Turniej 3 D według warunków WA / uwaga regulamin WA zezwala w kategorii RECURVE (klasyczny/sportowy/olimpijski) na używanie celowników łuczniczych, z wyjątkiem celowników optycznych, w związku z tym łuki olimpijskie startują.
Strzelamy po dwie osoby (dwa metry odstępu między zawodnikami wystarczy. Cele widoczne, ścieżka wykoszona, ryzyko rykoszetów minimalne, ryzyko utraty strzał minimalne ze względu na zabezpieczenia za celami (maty, naturalne skarpy, strzałochwyty)
Cele opisane przed stanowiskami strzeleckimi według punktacji WA
Ilość celów – 24
NOWOŚĆ Zezwalamy kapitanom zespołów na używanie dalmierzy. CEL. doskonalenie umiejętności oceny odległości, czyli zawodnik ocenia odległość z kapitan za pomocą dalmierza potwierdza lub nie, prawidłowość oceny. Wszystkich posiadaczy dalmierzy prosimy o przywiezienie dalmierzy, bo mamy tylko jeden a potrzebujemy 28.
HARMONOGRAM
Wjazd bramą od ulicy Zamkowej, parkujemy pierwszy samochód przy bramie od ulicy Bielskiej (Orlen) pozostałe równiutko za pierwszym, pamiętajcie o zachowaniu dystansu.
Parking dla niepełnosprawnych na polanie obok namiotu treningowego Wyjazd po zawodach bramą od ulicy Bielskiej.
8:00 – 9:30, rejestracja, podział na zespoły, rozgrzewka w namiocie, kapitanów wyznaczamy na dzien przed rozpoczęciem zawodów, te sam składy obowiązują w drugim dniu zawodów
9:30 – 9:45 rozpoczęcie zawodów
9:45 – 10:00 rozprowadzenie – grupy udają się każda w swoim kierunku, na swoje stanowisko według mapy (nie chodzimy dookoła lasu.)
10:00 – 14:30 strzelanie (2 minuty na oddanie dwóch strzałów)
14:30 – 16:00 obiad, czas wolny
16:00-17:00 ogłoszenie wyników, rozdanie dyplomów i medali
17:00 do ?? część artystyczna.
PROGRAM DZIEN DRUGI 02.10
Tak jak w pierwszym dniu dozwolone jest używanie dalmierzy.
W dniu 02.10 zawody według IFAA
HARMONIOGRAM
8:00 – 9:00 śniadanie, (catering) przygotowanie do zawodów
9:00 – 9:15 Rozprowadzenie
9:30 – 14:30 zawody
14:30 – 16:00 obiad, liczenie wyników
16:00 – 17:00 ogłoszenie wyników, wręczenie dyplomów i medali
17:00 zakończenie zawodów
NOCLEGI
Pałac – 150 PLN 10 miejsc dostępnych
Na sianie (stajnia z barem i gniazdkami elektrycznymi 50 zł) 10 d0 15 miejsc dostępnych
Pole namiotowe – 30 zł od namiotu
Namiot treningowy (karimata, śpiwór) 10 zł
W rejonie namiotu będą dwa prysznice turystyczne (z bieżącą wodą)